Kiesett az iWiW, duplázott a Facebook
A Facebook előnye annyira kirívó, hogy rá sem fér egy grafikonra a többi 1 milliós napi látogató feletti közösségi oldallal. Az iWiW leszorult a listáról.
A Facebook előnye annyira kirívó, hogy rá sem fér egy grafikonra a többi 1 milliós napi látogató feletti közösségi oldallal. Az iWiW leszorult a listáról.
Saját közösségi oldalt indít a Facebook felhasználói által sikerre vitt, közösségi játékokkal foglalkozó cég, a Zynga. A szolgáltatást már tesztelik, még nyáron elindítják.
A spammerek hozzák létre a Facebook, a Twitter és más népszerű közösségi szolgáltatások felhasználói profiljainak közel felét.
Az előzetesen megemelt sávban, annak is a legmagasabb pontján határozta meg részvényének nyitóértékét a Facebook.
Kérdéses, hogy a mobiltelefonoknál megfigyelhető szabadalmi háborúhoz hasonló kerekedik-e ki a Yahoo Facebook elleni szabadalmi peréből. Várhatóan az Egyesült Államokon kívül nem lesz belőle ügy, ugyanakkor a Facebook ellen felhozott vádak alapján a Yahoo perelhetne másokat is, a kérdéses funkciók és megoldások ugyanis több webóriás közismert szolgáltatásában megjelennek.
Bár folyik a nyilatkozat- és számháború a Google Plusz népszerűségéről, látogatóinak számáról, azért a Google nem csak ezzel van elfoglalva, folyamatosan csiszolgatja rendszerét.
Vajon mennyit időznek egy hónap alatt a felhasználók a Facebookon és mennyit a Google Pluszon? A Wall Street Journal meghökkentő adatot közölt a ComScore piacelemző cég méréseire támaszkodva.
Bár a legnagyobb közösségi oldalon is kicserélhetik, megoszthatják ötleteiket, publikációikat a tudósok, kutatók, nem feltétlenül ez a legjobb terepe a közös tudományos munkának, az akár kontinenseken átívelő együttgondolkodásnak.
Az Európai Bíróság (EB) döntése értelmében a közösségi oldalaknak nem kötelező szűrni, kalózkodnak-e a felhasználói a felületen. Ezt a 95 millió taggal rendelkező Netlog ügyében mondta ki az EB, a döntés precedens értékű.
2011-ben is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használjuk az internetet, de több szempontból is változtak a magyar felhasználók szokásai az elmúlt évekhez képest. Egyre jobban bízunk az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. Számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is.
A keresőcég közösségi oldalának a várakozások szerint az év végére négyszázmillió felhasználója lesz.